mardi 10 novembre 2009

'Μανιφέστο ευθύνης'

Διαβάστε το κείμενο, συμπληρώστε τα κενά και, αν συμφωνείτε, υιοθετήστε όσα προτείνει στη συμπεριφορά σας ως μαθητές.


ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΕΥΘΥΝΗΣ


  • Είμαι πια 17 χρονών και έχω ευθύνη για ό,τι λέω και ό,τι κάνω. Αυτό σημ.....νει ότι πριν ανοίξω το στόμα μου για να απαντ....σω σε ό,τι με ρωτήσουν, λέω από μέσα μου τη φράση “ εγώ πιστ........ω και υποστηρ....ζω ότι.....”.

  • Για πράγματα που δεν ξέρω είναι προτιμ....τερο να δηλ....νω την άγνοιά μου.
  • Δεν πανικοβάλλομαι με τα ελλην...κά (αλλά και με κανένα μάθημα).


  • Ο δρόμος της γνώσης είναι πολύ ζόρ....κος. Και επειδή το ξέρω καλά, φροντ....ζω να μην αφήνω κενά σε πράγματα που διδάχτ......κα.


  • Ξαναγυρ.....ζω το Σαββατοκύριακο σε ό,τι δεν προλαβ....νω να μάθω μέσα στη βδομάδα και προγραμματ....ζω τις υποχρε....σεις μου.


  • Κολλάω χαρτάκια με καταλήξεις, τύπους μαθηματικών ή φυσικοχημείας κ.λ.π. στο γραφείο μου, τα κοιτάζω συχνά και έτσι μαθ....νω πιο γρήγορα.


  • Φροντίζω να είμαι ενημερ...μένος για το τι συμβ....νει τώρα γύρω μου, πώς αυτό επηρεάζει τη ζωή της πόλης μου, της κοινωνίας μου, της χώρας μου και τη δική μου τελικά.


  • Ξεφυλλ...ζω ό,τι πέσει στα χέρια μου και διαβάζω εφημερίδες, περιοδικά, σχόλια δημοσιογράφων.


  • Όταν διαβάζω, αρχ....ζω από τα δύσκολα, δε χαζ... ω και δε συνεχ.....ζω ποτέ μετά τις
    23.00.


    (Από το βιβλίο Ε.ΔΙΑ.Μ.ΜΕ "Ελληνικά από κοντά")

Aucun commentaire: